Ga met Corendon naar Ibiza!

16 oktober 2015

Touroperator Corendon pakt uit met een heuse stunt. Ter lancering van haar nieuwe bestemming Ibiza biedt Corendon op dinsdag 27 oktober een daguitstap aan naar het bekende Spaanse vakantie-eiland. Maar liefst 189 Belgen kunnen die dag meereizen en proeven van wat het eiland allemaal te bieden heeft. Vertrek van de testvlucht staat gepland om 06:40 uur ’s ochtends en om 00:30 uur ’s avonds landt men terug in Zaventem. Op deze manier hoopt Corendon de Belg alvast warm te maken voor de nieuwe bestemming die vanaf april 2016 met rechtstreekse vluchten vanuit Brussel wordt aangeboden. Wie kans wil maken om een dagje Ibiza mee te pikken, kan zich inschrijven via www.corendon.be/ibiza.

De gelukkige Belgen die uitgekozen worden, mogen zich alvast aan een gevulde dag verwachten. Om 06:40 uur ’s ochtends vertrekt het vliegtuig vanuit Brussels Airport. Bij aankomst in Ibiza omstreeks 09:00 uur zal er eerst een bezoekje gebracht worden aan Ibiza-Stad. Hier heeft men de kans om een kopje koffie mee te pikken, te shoppen en de stad te verkennen. Daarna staat er een kleine eilandtour op het programma. Deze eindigt bij de populaire badplaats San Antonio, waar men heerlijk kan genieten van de laatste warme zonnestralen van het jaar of een frisse duik kan nemen in de Middellandse Zee. Afsluiten wordt gedaan met een sunset cocktail en diner begeleid door de tunes van een lokale deejay. Omstreeks 22:00 uur vertrekt het vliegtuig terug richting Brussels Airport waar men om 00:30 uur aankomt.

Wie kans wil maken op deze unieke proefreis dient zich aan te melden via de volgende link: www.corendon.be/ibiza. Deelnemen kan nog tot 19 oktober om 12: 00 uur ’s middags.

Misschien is Bubble Trouble ook wel van de partij. Ik hou ervan om m’n koffer te maken. Iedereen kan dat zo haten, maar ik kan me daar uren mee bezig houden. Vooral beautystuff zijn met grote aantallen aanwezig in mijn koffer.

Zo kies ik voor de nieuwe parfum van The Body Shop: Black Musk. Black Musk is aangekondigd als de meest donkere en sensuele van al hun geuren en brengt een contrast tussen lichte, zoete aroma’s en donkere musk met oriëntaals hout. De compositie is van de hand van parfumeurs Cecile Matton en Ralf Schwieger. Hmmmm, zoet – sensueel én perfect voor een dagje Ibiza.

Voor m’n haren kies ik eigenlijk vaak voor Redken en Kevin Murphy. Mijn mama kocht een tijdje geleden deze van Phytosun, maar omdat ze hem na zes maanden nog niet getest heeft, ben ik er dan maar mee gaan lopen. Mijn blonde lokken zijn zo beschermd tegen de laatste zonnestralen van dit jaar.

De mascara die al voor m’n blog avontuur in m’n reiskoffer zit is Rimmel: waterproof en perfect voor personen die lenzen dragen. Ik heb het vaak voor dat mijn mascara zo irriteert wanneer ik lenzen draag, dat ik soms wel drie keer per dag moest wisselen van daglenzen. Dan wordt het natuurlijk een beetje prijzig 😉

Ik leerde onlangs ook Bee Nature kennen. De lipbalm zit nu zowel in mijn reiskoffer als handtas. Bee Nature is een nieuwe lijn van cosmetica met honing. De producten zijn van natuurlijke oorsprong en bevatten geen fenoxyethanol, parabenen of minerale olie. Het gamma producten is kort en bestaat uit 7 producten voor een dagelijks gebruik.

In tegenstelling tot conventionele cosmetica die een soort van masker gaat creëren op de huid om zo veel mogelijke negatieve interacties met de huid en het buitenwereld te verhinderen, staat de natuurlijke cosmetica aan de huid toe om een maximum aantal elementen te absorberen die essentieel zijn voor onze welzijn. Natuurlijke cosmetica voedt de huid en brengt haar de nodige elementen die ze nodig heeft.

Last but not least wil ik ook nog eventjes de bodycreme van Ultra Doux in de kijker zetten. We kennen natuurlijk allemaal de abrikozen shampoo die niet in de oogjes prikt van het merk, maar sinds kort hebben ze ook een verzorgingslijn voor het lichaam op de markt gebracht. Geurtjes van honing en olijfjes kan je vinden én jawel, aan een nog zachtere prijs vind ik. De crème trekt snel in, ruikt heerlijk en mijn huid voelt na een uurtje superzacht aan. Dikke vette aanrader – zeker voor IBIZAAAA!

Naamloos
Geen reacties Laat een reactie achter

Geef je mening

Bubble Feed

This error message is only visible to WordPress admins