Be”leef” je Mazda

12 september 2016

Onze consumptiemaatschappij krijgt langzaam maar zeker een andere invulling. Mensen minderen in hun aankopen of denken er op zijn minst meer over na. Beleving is het nieuwe sleutelwoord. Men wil minder hebben, maar meer voelen en meer zijn.

Je koopt iets niet alleen omdat het praktisch of duur is zodat je kan opscheppen bij de buren. Neen, je koopt iets omdat het bij je past in al zijn facetten. Mazda is stilaan een mooie community aan het creëren met mensen” free of Spirit ” die vrijheid en blijheid hoog in hun vaandel dragen zonder dat ze zich ontzien van de nodige luxe.:)

Vrijheid en luxe in de Mazda B&B

image

De fans van de best verkochte roadster ter wereld konden in een mooie open Air B&B genieten van elkaar, de natuur en hun lievelingsspeeltje op wielen.

Over de Vlaamse wegen cruisen #ikdoedatgraag

image

Zoals je kan zien was het interieur stijlvol en helemaal  zen ingericht. Het mooiste van alles was toch de sterrenhemel voor zij, die niet alleen met een open dakje reden, maar er ook in sliepen.

Sterren op de weg en in de hemel:)

image

Maar je kon Deze zomer het Japanse automerk ook minder zen beleven. Op het muziekfestival der festivals werden VIPs met Mazda shuttles in de verschillende loges veilig afgeleverd.
Bekend Vlaanderen feestte graag en uitbundig mee op de tonen van top Dj’s zoals Lost frequencies die we ook al privé aan het werk zagen in Barcelona.

Party People

image

De echte Mazdasfeer kon je opsnuiven in en rond the Mazda Space. De Japanse autoconstructeur geeft immers een forum aan aanstormend talent. De muzikale kunstjes van de uitverkoren dj’s werden door het TL publiek ten zeerste gesmaakt.

Dankjewel Mazda voor deze fijne zomer.

The sound of tomorrow

image
Geen reacties Laat een reactie achter

Geef je mening

Bubble Feed