Het verhaal achter La Pomme de Loveley

21 december 2015

La Pomme de Loveley is een merk naar het Bubble Trouble hart.
We kozen al enkele keren allebei voor een handtas van het Belgische label en zijn we razend benieuwd naar hun verhaal.

9
SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

 

La Pomme de Loveley is zo’n speciale naam. Waarvan komt die naam?

Mijn naam is Loveley, deze naam werd gekozen door mijn oma die ik nooit heb gekend. Mijn mama beloofde haar deze naam voor het eerste meisje, dat was ik dan.

We wilden een nieuw merk te starten maar vonden geen naam die AL NIET bestond.  Ik dacht, geen enkel handtassenmerk bestaat met een appel.

Ik stuurde mijn idee door naar ons reclamebureau, appeltje als logo met het hartje binnenin van Loveley en zo ontstond het merk.  ‘Loveley’ tout court vonden we moeilijk staan voor een merk, dus gingen we opzoek naar een combinatie. Daarom werd ons logo een appeltje met een hartje erin!

Wanneer zijn jullie met het merk gestart?
Mijn man en ik zijn het merk gestart in 2007, hij zit al van bij zijn geboorte in de handtassen industrie. Ik ondertussen sinds 2002

Zijn jullie begonnen met kledij of met handtassen?
We zijn gestart met handtassen, daarna schoenen, maar telkens er een shoot was moest ik kledij samenstellen van andere merken die dan net niet pasten bij onze stijl. Daarmee besloot ik een kleine feestcollectie uit te werken voor La Pomme de Loveley, met succes! Ondertussen is de feest omgetoverd tot een mooie tijdloze en elegante collectie die zijn eigenheid van het merk mooi weergeeft.

Wat is jullie favoriete handtas uit de nieuwe collectie?
Onze favouriete tas is de Mona, deze heeft ritssluitingen op de riempjes die heel origineel ogen ,het is een grote IT-bag die zowel het glamoureueze als praktische uitstraalt.

Wat is het perfecte cadeautje voor onder de kerstboom van La Pomme de Loveley?
Een glamour dress, glamour bag, blinky blink chain: een vrouw moet stralen.

Wat ook heel leuk en schattig is zijn onze fluffy key-hangers!
Lekker zacht en zo vind je heel snel je sleutels terug in je handtas.

Zijn er nog toekomstplannen?
Deze zomer komen we op de markt met een tweede lijn handtassen van ons merk. Waarom?  We zijn ons zeker bewust van de prijsklasse van onze mooie tassen van de eerste lijn. De leders en accessoires zijn ook heel speciaal en dat kost geld.
Voor de tweede lijn hebben we geopteerd voor een nieuw logo en eenvoudiger leder.

Als je jullie merk in drie woorden mag omschrijven: welke zijn het dan?
Vrouwelijk, durf, Belgisch!
11 18

Geen reacties Laat een reactie achter

Geef je mening

Bubble Feed