One Piece: speciaal in het pak

16 november 2015

One Piece ontdekte ik via m’n sociale media: gekke jumpsuits die toch fashionable zijn. En daar hou ik van. Het Noorse One Piece denkt verder, komt creatiever dan ooit uit de hoek en jawel: kiest voor vernieuwing. Tijd dus om Thomas van One Piece eventjes op de rooster te leggen, zodat ook jullie One Piece leren kennen.

Amazing can only be achieved by breaking boundaries. Er kwam nooit iets groots uit het volgen van de regels. Om wat te winnen, moet je wat verliezen. Dat was de gedachte die leidde tot de lancering van OnePiece op een luie zondag in Oslo in 2007. Het doel om de essentie van een zorgeloze zondag te vangen in een concept is de basis van het merk die de kunst van het nietsdoen vorm geeft.

De drie Noren Thomas Adams , Henrik Nørstrud en Knut Gresvig zochten die beruchte zondag naar het hoogtepunt van chillwear, het idee om een hoodie en een sweatpants te verbinden door een gigantische rits te gebruiken resulteerde in de OnePiece jumpsuit, het key-item van het merk.

Wie zijn jullie nu zelf?

Wij zijn de slackers, de standouts en de fashion-misfits. Iemand moet in de modeklas het achterste jongetje zijn, dat zijn wij. We gebruiken uitsluitend comfortabele materialen van de hoogste kwaliteit en ons designteam bestaat uit talenten die verantwoordelijk waren voor de ontwerpen van Acne en Tommy Hilfiger.

Vandaag zijn we een wereldwijde beweging van slackers, en tellen we 10 Concept Stores , meer dan 1000 verkooppunten in meer dan 100 landen en meer dan 1 miljoen fans wereldwijd – and the slumber party has barely just started…

Jawel en ik ben één van hun grootste fans. Je kan de jumpsuits vinden via onepiece.com maar je kan ook makkelijk even naar beneden scrollen voor enkele sneakpeaks. LOVE it!

featured-piecekeeper-masha-sedgwick-1_970x490 featured-piecekeeper-meghna-lall-1_970x490 featured-piecekeeper-niek-roozen-1_970x490 lang-leven-de-digitale-wereld-je-volgers-zijn-nu-g
Geen reacties Laat een reactie achter

Geef je mening

Bubble Feed