Beleef de nieuwe Mazda’s

23 januari 2015

De Japanse autoconstructeur prikkelt op dit salon in Brussel al je zintuigen. De producten die Mazda biedt getuigen al jaren van kwaliteit en daarom wordt er dit jaar vooral ingezet op de beleving. Je gaat het merk voelen, proeven en ruiken overal waar je gaat. Of in dit geval rijdt. Nog voor je de Mazda stand in Paleis zes van de Heizel bereikt komt er je een heerlijk loungy parfum tegemoet. We moeten er een beetje moeite voor doen maar na wat aandringen krijgen we van Patrick Castelain ( ceo van het bedrijf Scents) de moodbord van FINE2. FINE2 ruikt niet alleen heerlijk hij oogt ook cool. Goede keuze van Mazda.image
image
De wagens zelf staan te blinken op een blauwe catwalk, geen professionele mannequin die het beter zou kunnen. Tenzij dan Showbizz Bart. Alle gekheid op een stokje de sfeer straalt samenhorigheid en vriendschap uit. Eigenschappen die het belgische Mazda team hoog in zijn vaandel draagt.
image
Misschien net daarom dat Tommorowland samen met hen een reis naar de verste plekjes in onze verbeelding durf aangaan. The journey will be continued….Jess Donkers is er alvast helemaal klaar voor.image
image
image
Hoe je samen met Mazda naar het festival der festivals kan reizen kom je natuurlijk te weten op het Autosalon of in één van onze volgende blogposts.
image
image
Na een dag hollen van interview naar interview kwam de verwenmassage die Mazda aanbood op het salon net op tijd. Shiatsu of drukpuntmassage is één van mijn favoriete ontspanningsrituelen. Normaal moet je nadien een tasje groene thee nuttigen. Maar hé jongens, het is niet alle dagen feest! Buscimi was al de pannen van het dak aan het draaien en mijn vriendinnetjes zaten al aan de champagne. Tja dan moet een mens gewoon meedoen. Schol!
image

Geen reacties Laat een reactie achter

Geef je mening

Bubble Feed